Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

marți, 31 ianuarie 2012

Frumoasa Mea




Frumoasa Mea,


Sunt Imparatul Lumilor de Sus si Domnul tuturor,
Invatatorul Lumilor de Jos, al lor Mantuitor...
Sunt Dumnezeu dintru-nceput si pana in sfarsit,
Si Fiul Sau din veci, mult preaiubit...



Acesta sunt, dar Tu, Frumoaso, Cine Esti?
Esti ca si Mine, din rude-mparatesti?
Spune-mi de Tine, stralucitoare Stea...
Caci m-am indragostit, Frumoasa Mea...



Sunt Dumnezeu, cunosc Creatia ca pe-o Haina,
Si-acum Te intalnesc, mult preafrumoasa Taina...
Nu inteleg! Caci Eu din Veci Pictez Tabloul...
Si-acum prin Tine-am cunoscut si Noul...



Sunt Creator, cum pot sa nu cunosc ceva?!
Spune-mi si Tu acum, Frumoasa Mea...
Ajuta-ma sa inteleg, prea minunata Doamna,
Ce nume porti cu Taina...si ce inseamna?




Frumoasa Mea, privirea Ta imi spune multe
Sunt doar un Dumnezeu ce vrea sa Te asculte...
Te rog, nu ma lasa fara de-ntelepciune...
Cum Eu, Chiar Dumnezeu, nu Te-am stiut in lume?



Te rog, Primeste-Mi Dragostea...
Si-nvata-Ma, Frumoasa Mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu