Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

marți, 31 ianuarie 2012

La plimbare


La plimbare


Azi Cartea S-a Deschis la o Plimbare
Ce Foaie Veche, si ce Scris Mare!
Si ce tarzie e Lumina Diminetii…
Mi-e greu sa ma trezesc din Patul Vietii…

Aud venind un Pas de Dumnezeu
Mereu l-acelasi ceas, e Tatal Meu…
Si-atunci Eu stiu ca-urmeaza sa primesc o Foaie
Iubirea Sa si o Umbrela sa m-apere de Ploaie…

Si plec…


Cuvantul Sau de La-nceput, il Port in Mine
Si-n Piept am Semnul Lui sa-mi fie Bine
Mi-a dat cand am Plecat Tot ce El Are
Si ceva-n plus: Liber la O Plimbare…


Desi e Dumnezeu Eu am ce El nu Are…


Si ma intreb de ce El nu coboara,
Cand Eu cobor si sunt A Lui Comoara…
De ce strange din dinti cand Vanat Mi-e Genunchiul?
Tata, Durerea Ta imi spinteca Tot Trunchiul


Si Azi desi nu M-am intors Acasa
Vreau Sa-Ti Vorbesc, dar Nu la a Ta Masa
La Masa Mea sa Vii, si Tu, Nu Fiul Tau
Eu n-am sa vin si Iarta-ma daca fac Rau!


Te-Astept…


Si Nu in Duh cum imi apari mereu
Te chem in Trup, un Trup ca Trupul Meu
Plimbarea-Aceasta doar Tu nu ai Facut-O
E Lumea Ta si nu ai Cunoscut-O…


Eu Usa iti voi fii…
Te-astept sa vii…



19 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu