Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

miercuri, 30 iunie 2010

Ce-i dragostea?





Ce-i dragostea?


- Iubitul meu, ce-i dragostea ce-o simti?
Si ce se-ntampla-n Pieptul tau cand ma alinti?
Dragostea mea, cand ma privesti, ce vezi?
Iubirea mea, ce simti cand trupu-mi Desenezi?


- Iubita mea, nu stiu ce-i dragostea!
Nu stiu ce simt in preajma ta...
Dragostea mea, nu stiu sa te privesc.
Iubirea mea, trupul nu ti-l gasesc...


- Iubitule, ce-i dragostea, ce-i dragostea?

- Iubito, nu stiu, nu stiu, iubita mea!

- Iubitule, ce simti in brate cand ma strangi?

- Iubito...iubito...iubito, de ce plangi?

- Dragostea mea, nu plang ci Te iubesc!

- Dragostea mea, nu stiu sa Te iubesc...



- Iubitul meu, ce-i dragostea?

- Iubita mea, nu stiu, iubita mea!

- Nu sti? Nu stii ce porti in piept de-o viata?

- Nu stiu si dragostea o am in fata...

- Deci o cunosti. Spune-mi asa...

- Da, o cunosc, iubita mea...

-De o cunosti: ce-i dragostea?

- Nu stiu, nu stiu, iubita mea!

- Ai spus c-o ai in fata ta!

- Asa-i, dar nu vad pan' la ea...

- Nu vezi?! Si-atunci cum stii ca este?

- Stiu...stiu c-am citit intr-o poveste.

- Dar...vreau sa-mi spui: ce-i dragostea?

- Of...Of, ce imi faci, iubita mea...

- Ce-i dragostea? Ce-i dragostea?

- Nu stiu, nu stiu...iubita mea!

- Dar tu ce simti cand ma atingi?

- Iubita mea, Soarele-l stingi...

Soarele-l stingi cu Focul tau, iubita mea,
Soarele-l nasti din nou din moartea Sa...
Ce simt cand te ating e moarte vesnica si vie,
Simt moarte vietii mele si-eternitate mie...
Cand te ating ce simt pare un camp de lupta,
Celulele striga si se petrec ca-n nunta...
Si sangele mi-l simt ca vinul cel spumant...
Si-emotii nu de Mire, ci-emotii de Amant...
Ce simt cand te ating stie doar viata mea,
Viata ce izvoraste chiar din iubirea ta...


- Iubitul meu...cand ma atingi...eu mor...
Si mor in viata vie ce ma patrunde-usor...
Si-aud cum Soarele cerseste Lumina de la mine,
Si simt in mine-o lupta si-o nunta pentru tine...
Si sangele mi-i vin spumant si tu ii esti Paharul!
Cand ma atingi, se-atinge viata mea cu Harul...
Iubitul meu, ce-i dragostea, ce-i dragostea?


- Nu stiu, nu stiu, iubita mea!

- Iubitul meu, am obosit...

- Iubita mea, nu te-am gasit...

- Iubitule, vreau mult la tine!!!

- Iubito, te vreau mult la mine!!!

- Iubitule, ce-i dragostea, cum vom afla?

- Iubito, noi nu avem pe cine intreba!

- Iubitul meu, tu crezi in Dumnezeu?

- Iubita mea, Crede iubitul tau!

- Iubitul meu

- Iubita mea, stiu, vrei sa-L intrebam...

- Da, Dragoste, ce-i dragostea s-aflam!

- Bine, Dragostea mea, sa-l intrebam iubito!

- Iubitul meu...

- Iubita mea...

- Iubitii mei...Dragostea n-ati intalnit-o?



- Am intalnit-o, Doamne!

- Am intalnit-o, Doamne!

- Mai mult de-atat, voi ce cautati?

- Doamne, in fata Ta, Suntem iubiti sau frati?!?

- In Fata Mea?! Dar ce-ntrebare!!!

- Da, Doamne, spune-ne tare!

- In fata Mea sunteti iubire...

- Dar diferiti sau de-o Fiire?
Femeie si Barbat sau Sora si cu Frate?
Suntem iubire Doi, sau fiecare-n parte?

- Femeie si Barbat sunteti de-o Fire.
Si impreuna doar, sunteti si voi iubire!
De-alegeti ca sa fiti ca sora si ca frate,
Nimic, iubitii mei, nimic nu va desparte!


- Dar, Doamne, ce-i dragostea?

- Da, Doamne, auzi-o si pe ea!

- Ce-i dragostea va spun acum:
Vedeti acolo Acel Drum?

- Da, Doamne, il vedem, ce e cu el?

- Uitati-va cum zboara Batranul Porumbel...

- Da, Doamne, zboara spre Via Ta...

- Asa, iubitii mei, uitati-va la ea...

- La Vie?! Dar, Doamne, ce-i dragostea?

- Uitati-va la Vie, la Vinul care curge
Si dragostea indata la voi ea va ajunge...
Si ascultati acum: Femeia vinu-l face ea!
Si nu uitati nicicand: Barbatul vinu-l bea!
Aceasta-i legatura dintre ei doi mereu...
E Vinul ce-i inalta pana la Dumnezeu...


- Dar, Doamne, cum spui ca asta-i dragostea?
Dragostea-i Vin din Via Ta?!!
Te rog, cu mine Tu, nu te juca...


- Eu nu ma joc, Fetita mea!

- Spune-mi atunci: ce-i dragostea?

- Dragostea-i Vin, dar vinul nu-i dragoste!

- Dar, Doamne, platim oricat o sa ne coste,
Dar spune-ne-acum pe inteles
Spune-ne oricum, chiar si in vers...
Eu si iubitul meu in Fata Ta
Te intrebam : ce-i dragostea?!


- Eu v-am raspuns: Dragostea-i Vin!

- Doamne, Te cred, dar tot suspin!!!
Ceva mai e...ceva lipseste...
Doamne, Te rog, cu noi vorbeste!


- Fetita Mea, Batran cum sunt, tu ai dreptate!
Eu am uitat, dar uite: Scrie acolo-n Carte:

'' Dragostea-i Vin fara Ultima Oara...
Din Struguri storsi sub Picior de Fecioara.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu