Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

marți, 10 august 2010

D




Declaratie


Pe-acest corp luminat de Soare
Oval si plin de tot ce moare...
Pe el nimic nemuritor...
Si pietrele din ape mor...


Si pe Planeta de Tarana
Nenumarate Suflete se-aduna
Sa se uneasca in iubire
Sa aiba aici o amintire...


Pamantu-i plin de oameni goi
De declaratii din noroi...
Iubirea aici e doar tarana...
E-un corp intunecat de Luna


De Dragoste sunt Declaratii
Mai multe decat oameni, natii
Un singur om lasa-ntr-o viata
Zeci de cuvinte ce dezgheata...


Din declaratii de-as face un covor
El ar ajunge pan' la Batranul Sor...
Ar trece mai departe chiar si de Creator,
Atata dragoste lasata de oamenii ce mor...


Chiar si asa nu-i declaratie de iubire
Ce sa i-o fac la al meu Mire...
Cat timp piciorul meu e pe tarana,
Din declaratii niciuna nu e buna...


Niciuna nu i se potriveste
Barbatului ce ma iubeste...
Eu n-am sa scriu azi declaratii
Dupa ce mor, sa si-i le spuna altii!


Iubitul meu, atat Declar pe astrul mic si plat:
De nu te-ai fi nascut, eu te-as fi inventat!

Un comentariu: