Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

duminică, 11 aprilie 2010

Duminica




Duminica


O zi de Duminica…sfarsit si inceput…
Si inca mai respir in visul ce-am avut,
De ce in noptile cand te visez pe tine
Se-neaca ziua mea de maine?


Si m-am trezit, am si mancat,
Dar trupul meu parca-i plecat...
Si Realitatea toata e in Ceata,
Si Visul este plin de Viata…


Si nici acum cand scriu in dormitor,
Din vis nu pot scapa, respir ca sa nu mor,
Dar moarta-i viata mea, si Vie sunt in vis
De ce atat de strans in noapte m-ai Cuprins?


Si-n zi mereu sunt Cea care de Dor tot Plange,
Dar Noaptea tu esti Cel ce plangi ca nu-ti ajunge…
Si ma intreb: cand trupurile noastre se vor intalni,
Cand tu ma cauti in noapte, si eu te-astept in zi?!?


Si-n zi cand ma privesti, nu sti ce e cu mine...
Si-n noapte cand ma vrei, mereu eu fug de tine,
Si Ziua se inchina cand vede-n Pieptul meu cat te iubesc!
Si-atat de mult tu ma iubesti,ca-n noapte doua Luni pe Cer gasesc...


Oameni, priviti cum cea mai mare Dragoste de pe Pamant
Din care isi ia viata pana si Duhul Sfant...
E despartita Azi de-o noapte si de-o zi…
Si de s-ar Implini...Pamantul s-ar Sfarsi!


Si cum pot eu sa-mi mai doresc a ta iubire,
Cand asta-ar insemna a Zilei si-a Noptii pieire?!
Nu vreau un alt Pamant sa ne putem iubi!
Si Lumea n-o Jertfesc pentru-a ne intalni!



Acum ramane Rugaciunea ca eu in noapte sa Nu Uit
Ca tu esti Cel din zi. Cat te iubesc de mult…
Si mai ramane ca tu in zi sa-ti amintesti,
Ca eu sunt Ea ce-n noapte…etern tu o iubesti…


Vom reusi Lumea sa n-o schimbam, asa…
Si noi ne vom salva si Dragostea...
Dar noaptea daca uit si-n zi tu nu-ti vei aminti
Cu Noaptea, Ziua, intreaga Lume va pierii...


Va pierii caci Plansul tau si Dorul meu
Ca-ntreg acest Pamant este mai greu...
Si Ziua, Noaptea, Lumea vor dori sa se jertfeasca
Ca Pasul meu cu Pasul tau sa se-ntalneasca...


Din nou eu spun: Nu vreau o Dragoste
Ce Viata Zilei si a Noptii sa ne Coste!!!
Prefer iubire-n noapte si dorul meu in zi…
Cu Rugaciunea...ca ne vom aminti...


Te rog cand tu ma vezi si Sti ca eu sunt Ea,
Te rog sa-mi amintesti ca tu-mi esti Dragostea!
Sa-mi amintesti asa: saruta-ma pe frunte multe secunde,
Sa-mi amintesc ca eu sunt Cea ce-n noapte se ascunde...


In Ale tale Maini sta Viata Tuturor...
A noastra Dragoste si-al nostru Dor…
Eu chiar de-mi amintesc in Noapte, ramane Tot un Vis!
Dar tu in Zi de-ti amintesti…cu Viata Visul ai Invins!


Iar pana-atunci, e doar un Vis dintre Atatea…
Nascut din Dragostea Zorilor cu Noaptea…








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu