Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

marți, 6 aprilie 2010

Eu vs. Fecioara Maria


Eu vs. Fecioara Maria


Si au trecut mai mult de doua mii de ani de-atunci…
Si pe Pamant s-au mai nascut pe zi chiar doua mii de prunci,
Dar dintre miile de nou-nascuti n-a fost niciunul-al meu…
Si in afara de Iisus pe-acest Pamant n-a fost altul al Sau…


Si asta-ar fi singura noastra asemanare…
Ca dupa-al nostru Iisus, niciuna Fiu nu are,
In rest, ce in comun sa mai am eu
Cu Cea ce L-a nascut pe Dumnezeu?!


Si-aceasta lume chiar nu va mai cunoaste…
Pasii Stapanei Noastre ce doar in Cer mai Naste!
Asta va fi a doua noastra asemanare…
Cand din aceasta lume si Pasul meu dispare.


Si la final va spun de Ea ce ma desparte,
Caci altfel am avea Acelasi Nume-n CARTE…

Dar ne desparte chiar menirea vietii
Ca intunericul de Raza diminetii…

Caci Ea S-a Nascut sa Daruiasca acestei Lumi un Prunc Prea-Viu
Eu m-am nascut sa Cer, nicicum sa dau, acestei lumi un Fiu!!!


Si ori sunt eu opusul Sau…
Ori m-am intors sa cer ce e al meu…


Si ar mai fi o-asemanare
Ca ambele suntem Fecioare,
Dar Una e c-a fost Preafericita,
Iar una e ca nu a fost iubita…

Si Una e pe veci Fecioara,
Dar una doar pana-o sa moara.

Sau poate nici pana la moarte,
Dar Una e-n eternitate…


Si-o ultima asemnare:
Prin mine si prin Ea Iisus nu moare!

Si-o singura deosebire:
Ei Ii e Fiu, mie mi-e Mire…






Un comentariu:

  1. Iubirea pentru Maica Domnului ne leaga,Iubirea pentru cei Divin nu moare ,Iubirea pentru Dumnezeu este eterna ,Iubirea in Iisus e ce a prezenta,Iar Duhul Sfant neincetat ne umple ,TREimea Domnului in noi, in inimi.Laura.

    RăspundețiȘtergere