Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

vineri, 30 aprilie 2010

Asuma-Ti Tot!


Asuma-Ti Tot!!!



Nascutu-m-a un Tata intelept,
Si-o Mama m-a-nviat la Piept…
Doua Bunici m-au alaptat mereu,
Cu Duh si Dor de Dumnezeu...


Si un Bunic ce mai traieste-acum,
Mai sta ca Eu Putere sa adun...
Si un Bunic ce m-a-nvatat eternitatea,
Ca viata nu se termina cu moartea…


Pe-acel Bunic nu mi l-am cunoscut,
Caci a plecat cand eu nu m-am nascut…
De la-nceput o Roza mi-ai furat!
Si-apoi pe inca Doua ai calcat!!!


Cu Pasul Tau, Roze mereu ai frant!
Si le-ai zdrobit, Tu, intre Ceruri si Pamant!
Si vad ca n-ai oprire!!! Ba chiar o scuza:
Ca omu-i vinovat. Dar Moartea Te Acuza!!!


E ziua-n care omu-Ti cere sa alegi:
Atotputernicia s-o asumi, sau sa o negi!
Ca Toate-s Ale Tale, sa cred, asta ai vrea Tu!
Dar numai ce-i frumos, Raul si Moartea, Nu!!!


De vrei de Putrezire sa nu fii Vinovat,
Renunta Tu acum la Tot ce ai Creat!!!
Iar de alegi mereu sa fii Tu Dumnezeu,
Plateste Moartea lor! Simte Sicriul Greu!


De azi vei refuza s-alegi ce eu iti cer,
Cu-a Mortilor Tarana se-ngroapa al Tau Cer!!!
Caci nu e drept sa iti asumi doar Soarele, Lumina!
Ce Creator, pe Ce-a creat arunca vina?!?


Iti place jertfa noastra din paine si din vin!
Si ne-ai Orbit incat de moarte-Ti multumim…
Ne-ai si avertizat ca e pacat pe Tine suparati sa fim!
Eu Cred ca e Pacat ca inca te iubim…


Si de vei incerca sa ma convingi ca nu esti vinovat,
Ca numai Bunatate, Lumina si zambet ai creat,
Ca vinovat e omul ce-urmeaza Intaiul Inger cazut,
Incearca doar, si Iti voi arata ce nu ai mai vazut!!!


E Timpul ca acum sa-ncepi sa Te Salvezi!
Sau ca Esti Vinovat de Moarte, Tu sa Crezi!
Si-n continuare Totul de vrei sa fie-al Tau,
Tu, Recunoaste-odata: Esti Vinovat de Rau!!!


Asuma-Ti Raul Azi si Tu vei face bine!
Si doar asa ma voi mai inchina la Tine!
Dar de vei continua omul cazut s-acuzi,
Grabeste-Te Acum, de Mine sa Te-ascunzi!


Te voi gasi, Slab, asa cum e Minciuna!
Si Crede-ma ca Iti voi lua Eu Lumea!
Caci daca moartea n-o dai Tu, spune-mi in fata:
Cum vrei sa Te mai cred ca Tu mi-ai dat viata?!


Si Te voi crede ca Tu dai Numai viata...
Dar sa Renunti l-atotputernicia Ta!!!
Sa Te numesti doar Inceput, dar fara de Omega!
Caci Omul, de care depinde moartea, Tie iti e Egal!


Si ai numai o zi s-alegi, apoi Te voi Cauta!
Si sti ce Zi e Azi? ... Sigur nu e a Ta…
Azi, Cineva asteapta-mbratisarea mea…
Dar pe Bunica-a luat-o Moartea Ta!!!


De mai ucizi inca un om,
Etern Sa Fie al Tau Somn!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu