Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

marți, 6 aprilie 2010

Mirele


Mirele


Barbatul Meu nu-i Cel ce ma doreste,
E Cel ce cu Dorinta ma Pazeste…

Barbatul meu nu-i Cel ce daruieste,
E Cel ce Lipsa o-mplineste…

Barbatul Meu nu e nicicum cel mai Puternic
E Cel ce cu Putere e cel mai Bun Tatic…

Barbatul Meu nu e Erou si nu e nici vreun Zeu,
E Cel prin care vesnic…Respira Dumnezeu…

Barbatul Meu Nu e Barbat…caci nu-mi confunda Trupul…
E Cel ce-a zis: “Ce-ti pasa tie Chip…dac-oi fi eu sau altul?”

Barbatul Meu il recunosc chiar dintr-un infinit…
Nu pot gresi…Etern, doar Unul L-am iubit…

De Cand Mi-ai dat Suflarea, Tot Langa Mine Esti…
Azi, Toata-n Rasuflarea Ta, Te Rog sa ma Primesti,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu