Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

vineri, 9 aprilie 2010

Sangerez Lumina,


Sangerez Lumina,


O Dragoste retrasa in colt de Univers…
Si o Mana ramasa, ca Mama de un Vers,
Mama de poezie in fiecare Noapte…
O Mana-n Univers ce deseneaza Soapte…


O Sabie din Duh Sfant prin Spate ma Patrunde…
Si Cel ce m-a Strapuns, de mine se Ascunde...
De-ar fi fost din metal, as mai spera la Vindecare,
Dar din Cea din Duh Sfant…Adevarat se Moare!


O Patura de Piatra imi e acum tot Trupul...
Prin Rana cea din spate imi Pierd tot Sufletul,
De-ar fi Venit din fata, Chipul sa i-L Privesc…
As fi avut Putere, acum sa mai traiesc


O Dragoste Sfarsita-n Inaltarea Ta
Sangele Meu…intru amintirea mea…
Si mana mea ce scrie-o Poezie…
Ca Cel Ce m-a Ranit…sa-nvie


Caci a murit in Cer, unde Totu-i Etern…
Cu sabia Lui in spate, eu versuri Ii astern…
C-asa cum pe Pamant a biruit El moartea,
Asa acum in Cer sa-nvinga Eternitatea!!!


Si Ii mai scriu sa Stie ca lovitura Sa,
Nu carne-a Spintecat, ci toata Dragostea,
Cand Ceru-a Biruit, Eu Il astept sa Vina…
Caci Eu am Inviatsi Sangerez Lumina…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu