Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

vineri, 2 aprilie 2010

Gandul



GANDUL



Azi m-am trezit mai tarziu ca oricand
Si prin trup se tot zbate un gand…
E seara iar si soarele-a apus,
Dar Gandul nou-nascut, el nu s-a dus…


Ar fi trecut ca orice gand ce vine
Dar eu cu forta l-am tinut in mine!
E Gandul cel mai viu ce l-am avut vreodata
Si n-am sa-l pierd…pentru intaia data!


Am sa-l pastrez pana tacerea
Si trupul va avea puterea
Si inima intelepciunea
Tacerea sa afle Minunea…


Minunea e ca Gandul meu
Sa mi-l auda Dumnezeu…
Si tot cand Soarele apune
De Gand sa Il aud ce spune…


Si-o viata-ntreaga cu tarie am crezut
Si-o clipa de-ndoiala n-am avut
C-ar fi ceva mai sus de Dragoste…
Si mai Maret ca ea ce leaga Suflete…


Dar Azi primit-am Gandul Nou in Sange
Si CRED in el si inima imi frange…
Si Gandul e c-adevarat mai e Ceva…
Ce-i Mai Maret Ca Dragostea…


“Mai Maret Ca Dragostea” aud neincetat
Si-i multumesc acestui Gand Adevarat!
Si caut acum sa am Gandul lui Dumnezeu
Dar El, mirat, nu are un Raspuns la gandul meu.


“Adevarat iti spun, Eu cred ce Gandul spune,
Si-ti multumesc, caci Gandul Tau e o Minune!
Si recunosc ca Eu, etern ca tine am Crezut…
Ca Dragostea e tot, ca nu-i nimic mai mult…”


Tata, iti multumesc la tot ce-ai spus
Chiar si asa fara-un concret raspuns…
Acum ca si Tu crezi in Gandul cel din Seara
Va fi mult mai usor acel “ceva” s-apara…


“Acel “Ceva” ce-i mai maret ca Dragostea
Doar tu mai poti afla, Fetita Mea!
In lume pe altcineva nu stiu…
Caci numai tu Azi, te-ai trezit tarziu…

Si Eu si restul lumii nu dormeam
De-aceea Gandul Nou noi nu-l aveam,
Dar tu dormeai ca Eu sa pot veghea…
Si ai dormit sa fie Treaza Lumea…


De-aceea ce te-a Atins pe tine, noua ne e strain,
Si Eu, chiar Dumnezeu, la tine am sa vin…
Si-am sa astept sa-mi dai raspunsul tau.
Acum, tu caut-oriunde, in suflet bun sau rau!”


Si caut…Ce-i Mai Maret ca Dragostea?
Acum ca L-am convins crezare sa imi dea
Nu pot sa nu gasesc Gandului Jumatatea!
Si cred ca stiu: “Responsabilitatea”


Si merg in fata Tronului Tatalui Meu
“Responsabilitatea” strig catre Dumnezeu!
Si vad pe Chipul Sau cum Lacrimi Mari Coboara,
“Fetita Mea, Acum iubesc pentru intaia oara!”

...

N-am inteles ce-a vrut sa-mi spuna Dumnezeu
Dar Chipul Sau sa-l uit imi este tot mai greu…


Si-i multumesc acum Gandului cel Tarziu…
Ca pentru Prima Data, ce caut in lume, Stiu!


Si Dragostea-i pe locul Doi…
Pe Primul Loc sunteti chiar VOI!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu