Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

miercuri, 24 martie 2010



Argument


In Noaptea asta mi-am propus spontan
Sa demonstrez secundelor din an
Ca mici cum ele sunt, daca n-ar exista
In Lumea asta-ntreaga nimic nu s-ar misca…


Dar ce am scris chiar toata lumea stie
Nu asta vreau sa spun in noaptea cea tarzie,
Ci vreau sa demonstrez ceva de Dumnezeu
C-un argument ce schimba cuvantul “mereu”.


Mereu au fost cei ce-au vorbit de Creator
Ca-i mai presus de formele ce mor…
Ca nu-i femeie nici barbat ci e Lumina Pura
Ca-i dincolo de tot, iubire si de ura…


Si au mai fost mereu cei ce Il cred Barbat,
Barbat in Cer cum pe Pamant S-a intrupat.
Si-L simt si eu ca pe-un Barbat pe Dumnezeu,
Dar am un argument ca nu a fost mereu…


Eu cred ca Dumnezeu a fost Femeie cand Lumea a Creat…
Si Argumentul e ca-ntaia respiratie a dat-o-unui Barbat…

Ca un Atotputernic El e Barbat acum, dar nu a fost mereu…
S-a transformat recunoscand c-a fii Femeie si pentru El e greu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu