Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

joi, 18 martie 2010

Cand iubesc




Cand iubesc,



Cand iubesc nu vreau deloc
S-am o dragoste cu foc…
Sa nu-mi fie dragostea
Scumpa ca si viata mea!


Cand iubesc, iubirea mea
Sa nu-mi salte inima!
Si iubirea sa nu-mi fie
Ca-n visata fantezie…

Iubirea mea nu vreau sa fie
Cea mai dorita bucurie!
Nu vreau iubire ca-n povesti
Ce-n lume sa nu mai gasesti!


Iubirea mea n-o vreau eterna!
Doar jumatate dintr-o perna
Si jumatate dintr-o clipa,
Nu vreau sa fac de timp risipa!


Si cand iubesc nicicum n-as vrea
Sa tremur ca nu-ncape dragostea!
Iubirea mea sa nu-mi dea aripi ca sa zbor
Caci de pamant nu vreau sa-mi fie dor.


Nu vreau o viata doar in doi.
Am fi ca Perla in noroi…
Am fi eterni intr-o infinitate
De clipe mari, goale si plate!


Iubirea mea sa nu-mi fie in piept
Precum caldura ce mult o astept!
Nu vreau ca prin iubire sa-mplinesc
Ce eu de-o viata imi doresc!



Si cand iubesc,ce simt sa nu ma-nalte!
Nu vreau un Print ce in genunchi sa ma incalte!
Iubirea mea sa nu fie ceva special!
Caci eu nu am Pantofi de-un Bal…


Iubirea mea n-o vreau imparateasca!
Caci n-am o Rochie sa sclipeasca…
Iubirea mea o vreau in Luna Plina!
Caci am Piele Diamantina…


Si cand iubesc nu vreau pasiune si mister.
Sinceritate…e tot ce eu mai cer…
Iubirea mea n-o vreau bogata ca-n Palat!
Caci bogatia mea e jumatate dintr-un Pat!


Iubirea mea nu vreau sa ma-nfloreasca,
Nimic deosebit nu vreau sa-mi daruiasca!
Si vad cum oamenii nu inteleg ce scriu…
Ei nu-nteleg ca vreau iubirea Celui Viu!


Iubirea mea n-o vreau in minunate forme!
Caci nu vreau o iubire care sa ma transforme!
Nici intr-o Stea, Zeita, Imparateasa…
Ci sa-mi Pastreze forma de Mireasa…


Si cand iubesc nu vreau cuvinte mari!
Nu vreau safire, nestemate tari…
Nu vreau nici eu Pretioasa sa ma simt!
Nu vreau imbratisari, sarut, alint…


Si vad din nou cum oameni nu-nteleg…
Eu cand iubesc , cu ce vreau sa m-aleg?
Din tot ce e frumos, de ce nu vreau nimic?
Si din iubirea mea, eu ce am sa castig?


Si lor si celor ce-or veni le spun acum in scris
De ce iubirea mea n-o vreau ca-n Paradis…
Caci daca-ar fi asa, n-as mai putea sa pot
Sa Recunosc Adevaratul Cer din tot…



Si nu-mi doresc iubire ca de vis…
Caci nu vreau s-o incurc doar cu un Paradis!
Iubirea mea o vreau ca prin Sinceritate…
Sa fie mai presus de Cer… de toate…


Si ar mai fi inc-un raspuns sa va gasesc:
De ce nu vreau chiar ce-i frumos eu cand iubesc?
Va spun acum ca vreau tot ce n-am vrut!
Safire, nestemate, sclipiri si tot ce n-am cerut!


Le vreau acum, da nu-n iubirea mea!
Vreau tot ce-i mai Frumos din toata dragostea!
Si si toata frumusetea nu mie mi-o doresc…
Tu, Doamne, Pune Tot pe Chipul ce-L iubesc!


NU VREAU NIMIC FRUMOS SA SIMT EU IN IUBIRE
TU, DOAMNE, TOATA FRUMUSETEA, PUNE-O IN AL MEU MIRE…


AS SPUNE ACUM “AMIN” INTRU ETERNITATE…
AMIN.
SI AR MAI FI CEVA:
A TA SINCERITATE…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu