Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

sâmbătă, 13 martie 2010

...despre Ea,


Lacrimilor Ei,



Te pierzi in largul Ei
Sarut Legat cu Chei
Taram cu printi si zmei
Te Pierzi de-o Vrei...

Ea e Oglinda Jos si Sus
E Rasarit e si Apus
E Tot ce-a Spus si ce n-a Spus
Ea e Oglinda lui Isus

El cauta Suflet si Comori
Sarut Legat cu Sfori
Taram de vrei sa Zbori
El cauta chiar de-s Nori

Eu sunt Cuvant Aprins
Sunt Cerul cel Deschis
Sunt Tot ce-am zis si ce n-am Zis
Sunt Lacrima lui Isis

Voi Stiti Lumina si Secrete
Sarut Legat cu Pete
Taram uitat cu Trepte
Voi stiti ca Ea Stie sa Ierte...

Noi suntem Apa, Foc nestins
Suntem cu Sufletul Inchis
Suntem tot ce-am Atins si n-am Atins
Suntem Treziti numai in Vis

Ei Plang cand Ea Saruta Luna
Sarut Legat cu Unul si cu Una
Taram ce spulbera Minciuna
Ei Plang si-i Pun Cununa...

"Eu sunt si slabiciunea si taria
Sunt Sabia si Poezia
Sunt Crin ce ia, Crin ce nu ia
Eu sunt Fecioara Maria..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu