Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

sâmbătă, 13 martie 2010



Jumatatii mele,



Mi-apari, iubitul meu
Lumina mea in Noapte
Si vad cum Luna, Zanele
Te-mbata cu raze, cu Soapte
Pe Carare si Stelele
Coboara pe rand cate Una
In Paru-ti de-argint se aseaza
Luceafaru-ti pune cununa
Coroana din Cer ce vegheaza
Si Tatal pe tron ce semneaza
Un Act pe Vecie
C-ai fost dintr-o mie
Prin Sabie si Cuvant
Prin Sfant Legamant
Ales ca sa Porti
Focul Iubirii si-Al Vietii in Piept
Caci numai Tu poti
Sa fii-n Lume Drept
Sa Deschizi ale Edenului Porti
Samanta de Rau s-o zdrobesti
Eden sa ramana pe veci
Iubirea ce-ai pierdut sa gasesti.
Esti Mirele meu...
Si Tot Ce-a Creat A Pus Domnu-ntr-un Crin
E Aurul Vejnic si Sfant,mai Presus de Cuvant
Si Crinu-i al Tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu