Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

luni, 22 martie 2010

Baiatului meu


Baiatului meu,


Trecut de Miezul Noptii, eu ma gandesc la tine,
Si douazeci si doi de ani trecut-au peste mine…
N-as fi crezut sa nu te am in timpul ce-a trecut!
De ce nu vi, tu vino, Intaiule Nascut!


De cate nopti n-am mai dormit, nici nu-mi mai amintesc
De parca-ai fi venit deja si stau sa te hranesc…
Dar tu nu esti si totusi simt ca te-am crescut…
Si dupa inima din Piept…un anisor ai fi avut…


Si dupa Suflet…de-un an te am la san…
Si dupa Trup de-un an te tot aman…
Iar dupa Buze, de-un an te tot sarut…
Dar dupa ochi…inca nu te-am vazut…


Tu, Bebelus de-un an fara de calendar…
Vino in Timpul meu si mi te daruieste-n Dar…
Nu mai suport un an sa Fiu…si tu sa Nu!
Prunc sa te nasc nu am putut, Mama naste-ma tu!


Iar tatal tau, Alege-l tu, eu Unul l-am dorit…
Si daca nu-l iubeam, oare ai fi venit?

Alege-ti tatal tu, alege-mi tu un Mire!
O Rugaciune-ti fac: “Naste-te din iubire!”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu