Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

marți, 8 mai 2012

Născută altor Lumi

Cândva păşeam pe nori albaştri
Păşeam pe timpuri şi pe aştrii...
Vă spun, prietenii mei buni,
Eu sunt născută altor Lumi...

Altor idei îmi sunt croită,
Altor gustări sunt împlinită,
Altor de muzici încântată
Altor naturi sunt eu pictată...


Cândva priveam spre acest Astru
Din Univers doar el Albastru...
Doar el cu Soare şi cu Lună
Doar el cu florile-n Cunună...

Am vrut şi eu născuta-aici,
Am vrut şi eu Ochii mai mici,
Din Suflet obligată mult să rup
Căci nu-ncăpea în inimă şi-n trup.


În Facere mult chinuită
Căci altor Lumi sunt faurită,
Şi altor sâni fost-am creată
De Cerul Sacru alăptată...


Dar sunt aici şi azi e luni
Deşi născută altor Lumi...
Mă plimb,dar nu pe nori albaştri
Supusă timpului sub aştrii...

De şi tu eşti tot altor Lumi croit,
E semn că sunt a ta, al meu iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu